آقای کیروش لطفا از بازیکنان ما استفاده Ù†Ú©Ù†

آقای کیروش لطفا از بازیکنان ما استفاده نکن




 

 


آقای کیروش لطفا از بازیکنان ما استفاده نکن


تاریخ : پنج شنبه ،
31 مرداد 1392

سرمربي تيم فوتبال استقلال گف:من اميدوارم کي‌روش در اين بحث به ما کمک کند. اميدوارم کي‌روش اجازه دهد تا بازيکنان تيم‌ها در اختيار خودشان باشند.


امير قلعه‌نويي در گفت‌وگويي تلويزيوني درباره شرايط امروز استقلال اظهار داشت: وقتي که يک تيم ايجاد موقعيت نمي‌کند يک مربي بايد از اين موضوع نگران باشد اما در مجموع هم اينکه بازي را در اولين قدم در دو ديدار رفت و برگشت برديم و گل نخورديم دو نکته بسيار مثبت است.

به گزارش فارس، وي افزود: ما بازي امروز را برديم و گل نخورديم، متأسفانه شرايط تيمي ما از نظر بدني اصلا خوب نيست و بچه‌ها پشت سر هم مصدوم مي‌شوند چون خوب بچه‌هاي تيم ملي ما بدنسازي نکردند.

قلعه‌نويي ادامه داد: بچه‌هاي ملي پوش ما خوب استراحت نکردند و فقط در يکي دو بازي سعي کردند تا خود را به شرايط تيمي ما برسانند.

وي در پاسخ به سؤالي که چرا کي‌روش گفته بود بايد ملي‌پوشان 15 تا 20 روز استراحت کنند، گفت: واقعا حرف ايشان درست است، متأسفانه ليگمان زماني شروع شد که ما هم بايد کج‌دارو مريز از بازيکنانمان در مسابقات استفاده مي‌کرديم البته من همين‌ جا به خانواده دربندي تسليت عرض مي‌کنم و متأسفانه درگذشت ايشان خبر بسيار بدي بود که جامعه ورزش را بسيار متأثر کرد چون ناگوار بود.

قلعه‌نويي در مورد اميدش براي بازي برگشت در تايلند نيز گفت: ما تا فردا استراحت مي‌کنيم و بعد به فکر راه‌آهن هستيم، من معتقدم پله پله بايد جلو برويم، ان شاء‌الله در دو بازي آينده موفق باشيم و سپس به بازي‌هاي بعدي فکر کنيم. من اميدوارم کي‌روش در اين بحث به ما کمک کند. اميدوارم کي‌روش اجازه دهد تا بازيکنان تيم‌ها در اختيار خودشان باشند. من با کفاشيان صحبت کردم و از ايشان درخواست کردم در اردوي بعدي به بازيکنان اجازه دهد که بازيکنان استقلال در اختيار خودشان باشند.

قلعه‌نويي تأکيد کرد: اگر بازيکنان ما را به اردو ببرند و با توجه به ليگي که 4 روزه برگزار شود براي بازيکنان ما بسيار خطرناک است، اگر بازيکنان ما بخواهند به اردوي تيم ملي بروند 4 روز مانده به بازي با نماينده تايلند به ما اضافه مي‌شوند که ما عملا لطمه جبران‌ناپذيري مي‌خوريم، طبق صحبت‌هايي که شده بايد نگاه ملي به همه چيز داشته باشيم و بهترين استفاده را از ملي‌پوشانمان داشته باشيم. آقاي کي‌روش نبايد بازيکنان ما را دعوت کند، البته من از ايشان خواهش مي‌کنم که اين کار را انجام ندهد تا ما از لحاظ کار بدني و عقب‌افتادگي‌ها به هماهنگي لازم برسيم.

قلعه‌نويي در خصوص آخرين وضعيت تيموريان نيز يادآور شد: تيموريان 8 سانت دچار پارگي از ناحيه پا شده در آخرين عکسي که از او گرفتيم 4 سانت مشکل حل شده و فکر کنم تا 4 - 5 روز آينده به ما اضافه مي‌شود، جمشيديان نيز کارهاي هوازي و قلبي و عروقي خود را انجام داده و تا بازي برگشت به ما اضافه مي‌شود. براي ما مهم است که بازي برگشت را با يک نتيجه خوب ببريم و از الان هم من نگران آب و هواي تايلند نيستم. شماها هم به فکر آن موقع نباشيد. ما اول به راه‌آهن فکر مي‌کنيم و بعد استقلال خوزستان و بعد از آن وقت داريم که به بازي‌هاي بعدي فکر کنيم البته بايد ريکاوري خوبي داشته باشيم.

قلعه‌نويي در پايان درباره هواداران نيز تأکيد کرد: از تک تک آنها تشکر مي‌کنم چون واقعا ما را شرمنده کردند. امروز استقلال ايران بود و همه قرمز و آبي و فدراسيوني آمدند تا به ما کمک کنند، اينها کارهاي قشنگي است که از روي فوتبال پاک نمي‌شود. مردم هم حضور بسيار پرشوري داشتند که من از تک تک آنها تشکر مي‌کنم البته در خصوص تعويض‌هاي من حرف و حديث‌هاي زيادي بوده که من بايد بگويم به جز فردين عابدي بقيه تعويض‌هاي ما خوب جواب ندادند، نه آمدن آرش خوب بود و نه نظري، هر چند که تمام تعويض‌هاي من رو به جلو بود و مي‌خواستم با آوردن سياوش به بيرون زمين نظري را براي هجومي کردن تيم به زمين فرستادم اما عليرغم اينکه دوست داشتيم از سرعت آرش و نظري استفاده کنيم ولي در 50 متر رو به جلو و بازي‌سازي مشکل داشتيم. خوشبختانه گل خوبي زديم اما اي کاش فرهاد گل دوم ر ا مي‌زد تا خيالمان از تايلند و تهران راحت مي‌شد.



کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل